Distriktschef till Bohus

Bohus är ett stabilt bolag präglat av en stark företagskultur med nöjda och engagerade medarbetare. Hos oss är kunden alltid i fokus och siktet är inställt på fortsatt utveckling och tillväxt. Grunden i vårt framgångsrika koncept är våra dagliga service- och lokalvårdsleveranser. Dessa utförs till största del av våra duktiga medarbetare på våra 17 distrikt organiserade i tre regioner. Nu söker vi engagerade och drivna distriktschefer till två av våra distrikt. Som distriktschef är du närmsta chef för cirka 25 lokalvårdare och ansvarar för allt som rör den dagliga driften på ett distrikt med 100-150 kunder.

Våra medarbetare är Bohus viktigaste resurs och deras dagliga insatser och höga servicenivå är en förutsättning för framgång. Att leda och organisera arbetet på bästa sätt för din personalgrupp är därför en av de viktigaste delarna i uppdraget som distriktschef. Du har stor möjlighet att påverka ditt dagliga arbete och tillsammans med en assisterande arbetsledare driver ni distriktet och säkerställer att både kunder och personal är nöjda med Bohus.

Arbetsuppgifter
Arbetet som distriktschef är mycket varierande och du har huvudansvar för distriktets lönsamhet, schemaläggning samt daglig bemanning hos kunderna. Viktiga delar av jobbet är också att bygga goda relationer med medarbetare och kunder samt att säkerställa bästa möjliga service och kvalitet i Bohus leveranser. Tillsammans med regionchefen arbetar du också med merförsäljning och utveckling av de befintliga kunderna och när det behövs tvekar du inte att själv vara ute i driften och hjälpa personalen på plats hos kunderna.

Andra förekommande arbetsuppgifter:
• Introduktion av nyanställda
• Inköp för den löpande driften
• Lönearbete
• Fakturering

Kvalifikationer
Vi söker dig som är flexibel, har en genuin servicekänsla, är organiserad och gillar ett bitvis högt arbetstempo. Du är van vid att arbetsleda personal och tycker om att arbeta i en miljö där problemlösning är en naturlig del av din vardag. Som distriktschef har du alltid möjlighet att samarbeta med och lära dig av kollegorna i samma roll och våra stödfunktioner finns alltid till din hjälp. Det viktigaste är att du brinner för service och ledarskap!

Vidare ser vi att du har:
• Gymnasiekompetens
• Vana av arbetsledning inom servicesektorn
• Goda kunskaper i svenska – tal och skrift
• Branschvana - städkunskaper
• Datorvana – MS Office
• B-körkort 

Villkor för tjänsterna
Bohus har kontor i Göteborg, Alingsås och Borås och våra stödfunktioner, så som HR, ekonomi och försäljning finns på vårt huvudkontor på Hisingen i Göteborg. En av de aktuella tjänsterna är tänkt att utgå från vårt kontor i Alingsås och en från Göteborg och respektive distrikt ligger i anslutning till kontoren. Som förmåner i dessa tjänster erbjuds bland annat tjänstebil och privatvårdsförsäkring och arbetstiden är förlagd mellan 06.00-15.00. Tjänsterna är tillsvidareanställningar med start som provanställning. Tillträde önskas så snart som möjligt eller efter överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan direkt! Vid frågor är du välkommen att kontakta Malin på e-post malin.rossen@bohus.se eller telefonnummer 031-388 71 23.

Anställning
Anställningsform:
Tillsvidareanställning
Omfattning:
Heltid
Tillträde:
Omgående eller enligt överenskommelse
Löneform:
Månadslön
Sysselsättningsgrad:
100%
Ort:
Göteborg, Alingsås
Län:
Västra Götalands län
Land:
Sverige
Referensnummer:
2019/34
Kontakt:
Publicerat:
2019-11-20
Sista ansökningsdag:
2019-12-20

Sök jobbet

Tillbaka till lediga jobb